4.03.2011

......aztán rájöttem

Tegnap reggel végre sikerült elmondanom Szilvinek h mit gondolok a dolgokról.
Azzal kezdtem h mennyire boldog vagyok mellette , és h minden ideális (körülmények) ahhoz h családunk legyen.....és ahogy ezt kimondtam végre elképzetem magunkat eggyütt( a srácokkal).
Nemrég sikerült szereznünk magunkról pár gyerekkori képet, amin világos h mindketten nagyon édes kölkök voltunk.Ebből következik h a gyermekeink is csodaszámba fognak menni.
.....de nem is az a lényeg.Hanem h tudom és érzem h mit kéne tennem, és ösztönösnek gondolom.Nem is küzdök ellene.
Az utóbbi évben sokan lettek családosak mellettem ,körülöttem.Sok gyerkőcöt látok felnőni is...

....a végén azt mondtam Szilvinek h minek várjunk még 2-3 évet, hisz annyival kevesebb időt tölthetünk a gyerekkel minnél később születik.

Ez az Élet rendje.

1 megjegyzés: